Ben normal istiyorum zaten önceden hafif düzeydi fıtığım. Bi şikayetim de olmamıştı dinlenince geçiyordu. 36 hafta doldu. Bi haftadır kalçama vurdu ağrı hiçbir şey yapamıyorum şuan sadece yatınca ağrımıyor yavaş yavaş yürüsem bile kalçama vuruyor. Bugün doktoruma söyledim böyle böyle diye dizik tedaviye git dedi. Pazartesi gitcem geçerse normalden devam etcez geçmezse sezaryeni öyle konuşcaz. Ama son ana kadar bi şikayet olmadığı sürece normale engel değil fıtık.