Cansuy41 37+1 den selam kızlar gece saat 2 de altına yapıyormuş gibi his ile uyandım uyku sersemi tam anlayamadım bir kaç saniye sonra tamamen su boşaldı apar topar geldik doğumun başladı dediler bol bool dualarınızı bekliyorum 😍
Mucizemiizz Kismetse bende 37+1 de sezeryan olucam saglikla alin kucaginiza sizde bizler icin dua edin😌🤲
Zehra-46 Ayyy Allah’ım sağ salim kurtarsın inşallah canım bende 38+5 deyim gece 12 de ishal oldum durduk yere belimin sağ tarafında ince ince bir sızı var iki gün öncede nişan gördüm hayırlısı artık 🥺
Cansuy41 mammaaa33 gerçekten helal olsun bende edipurali takıldım ama artık bebeğin kafasına dokunuyorlar muayene ederkerken igbeninde ilk dozunu aldım