Bende adet olmaya başladığımdan beri düzensiz hatta adet olmadığım bile oluyordu aylarca, tarlusal içerek adet olıyordum. İlk gebeliğimde 9.hafta da kalbi durdu kürtaj oldum. Şuan 30 haftalık hamileyim çok şükür. Her iki hamileleğim öncesinde spor diyet ve inofolic combi diye pkosların kullandığı takviye gıdayı kullandım. Çok şükür korunmasız 3.ayımda gene kaldım. Fazla kilonuzu varsa zayıflayın şekersiz beslenin en önemlisi, ve spor yürüyüş mutlaka yapın ben çok faydasını gördüm.