Kızlar 37+5 haftalığım. 1 aydır karın sertleşmem var. Sertleştiğinde bebeğim karnımın bir tarafına toplanıyor toplandığı taraf dimdik sivri gibi oluyor diğer tarafıda sabit inik kalıyor. Görseniz göbek demezsiniz. Geçen hafta kontrolümde açılmam yoktu, kafası aşağıda ama rahim kanalına girmemişti, 1 haftadır günde 15-20 den fazla karın sertleşmem ve bir tarafa toplanması çok oluyor ilk defa bu haftada bu kadar çok toplandı. Üstelik canımda yanıyor bir tarafa toplandığında. Kasık ağrılarımda oluyor. Bende bir de idrar enfeksiyonu var idrar kültürümde pozitif çıktı. Doğumun habercisi mi bilmiyorum. Karnı benim gibi olupta doğumu ne zaman yaptınıZ?Bi tarafa toplandığında canım yanıyor, yüzüm kızarıyor ve nefes alamıyorum. Geceleri çok batıyor, ne sağ ne de sola yatabiliyorum hiç iyi durumda değilim