Sldkzy01 2626 Malesef oluyor ben sürekli ağlıyordum Şuan 24. Haftadayım hala durduk yere gözlerim doluyor 😀
Denizyldzm 2626 son aylarda insan dahada duygusal oluyor doğum vs.aklına geldikçe ama her zaman mutlu olmaya çalışın bebişler hissedermiş çok sıktım ben kendimi ağlamak içimden geliyordu aniden ağlıyordum gözlerim hep buğulu bakıyor 😁 hala
Mavisperi 2626 eşim artık yıldı benden neden ağladığım bile belli değil kredi kartı lazım verir misin dedi diye ağladım üstüne bide küstüm garibim ne yapacağını şaşırdı ne yaptım ki ben diyo 😁😁😁😁
Curious Benim de durduk yere sebep yokken gözlerim aşırı doluyo ağlamak istiyorum, sürekli kendimi tutuyorum. Tek değilmişim 😂😂