Arkadaşlar bişey sorucam size ben en son ayın 2 sinde adet görmüştüm bu ay da en fazla ayın 5 ne kadar olmam gerekiyordu ama olmadım test yaptım negatif çıktı sadece kaç gündür gecikmeme rağmen halen göğüs ağrılarım var geçmedi ve ara ara ince bel ağrım var bazı günlerde de sanki adet olacakmışım gibi ağrı oluyor acaba bişey varmıdır şuan bile göğüslerim ağrıyor uçları üst kısmı yanları el vuramıyorum 🤷🏼♀️ Bu arada ben 2 yıllık evliyim ve çocuk tedavisi görüyorum 🤷🏼♀️