Ebruxxx Kızlar 39+0 oluyoruz salı sabahı 14 Haziran da ve sabah 8 de hastaneye yatışım olacak , spinal sezeryen olacağım geçmişte bi panik hastalığı geçirdim o yüzden biraz heyecanlı ve endişeliyim lütfen dua edin herşey güzel geçsin 🙏🥰
Tgceetali_08 Ebruxxx hayırlı olsun canım sağlıkla kucağına almak nasip olur inşallah 😊 bizde salı 40 haftalık olucaz ama bizimkinin gelmeye hiç niyeti yok 😊
Elizzannesi Ebruxxx sağlıkla gelsin insallah darısı başımıza 22 haziran da bizde kavuşacağız imsallah ama zaman geçmiyor sanki
2105_iyiki Ebruxxx Herşey cok güzel ve rahat olucak öyle inan bnde cok panik stresli biriyim serum dahi taktrmamştm doguma kadar inann spinal oldum hiç korkulck bşi degl
Ebruxxx Tgceetali_08 aminn inşallah rabbim hepimize evlatlarımıza sağlıkla kavuşmamızı Nasip etsin inşallah 🙏😊 1 hafta aramız ozaman , nasıl sağlıkla gelecekse öyle gelsin annesi 😊
ayvazece07 Ben de salı günü kısmetse doğuma giriyorum 🙈 sağlıkla alalım çocuklarımızı kucağımıza insallah 🙏🏻
Ebruxxx Sclctn ahah miniklerin doğum günü aynı gün olacak sağlıkla gelsinler inşallah hiç heyecan yapmayız nasıl geçtiğini anlamayız o 45 dk nın ❤️❤️😊
Sclctn Ebruxxx amiin inşallah canım bebişlerimizi kucağımıza alalım haberleşiriz allahın izniyle 🫶🏻🌸🙏