cilem01 Yigit_Aras3 hamileyken sıklaşır doğum sonrası dökülür normaldir . Ben kel kalırım dedim ama yenileri çıkıyor
cahillesohbetikestim Yigit_Aras3 benimde aşırı derecede saç dökülmem var kız sabah süpürüyorum evi akşama kıl yumağı oluyor
Benjaminannesi Yigit_Aras3 anam eşimde diyor neden gollum gibi dolaşıyorsun. meğer ondanmiş ama benim ki hamilelikten 😂
Yigit_Aras3 Deletedmon00881 kan ilacı yazdı doktor kullanmadım ondna mı acaba kız zaten kaşım az biriey gitti gdiecdk 😏😂
Deletedmon00881 Yigit_Aras3 vücudundaki vitamin hepsi süte geçiyor, senin ilk çocuk bilmiyon, ben 3 çocukta da yaşadım, bişey olmaz kız kalemle çizersin🤣😍😘