minikturtam1 Mferideb tek basına iki isimde cok guzel bence. Ama ahsen güzel daha uyumlu oluyor sanki
rmkrc Rabbim nasip ederse benimde kızım olacak 19+1 deyim☺️ bizde tek başına Hüma koymak istiyoruz inşallah☺️