Soruyorumm Kızlar gaz ağrısından bitiyorum beş saattir kusuyorum acile gittik parol serum verip yolladılar başına gelen var mı
Evhamlianne92 Soruyorumm gaz olduguna emin misin? Ultrasonla bir baktir istersen miyom da ayni siddette bu haftalarda agri yapiyor
Bukiiiiiiii Soruyorumm ka haftaliksin canim erkense haftan bende aynılarını yasadim 20. Haftamda gecti
Bukiiiiiiii Soruyorumm Normal canim korkma benim daha beterdiii ahhh neler cektim kusmaktan o gazdan resmen mide gazi vardiii ogur igur affedersin gic bitnicek sanıyordum ama gecti sukurler olsjn seninde gecer merak etme
Bukiiiiiiii Soruyorumm Canim yediklerine dikkat et ne gaz yapiorsa yememeye calis enind ebulgur sarma karnibahat filan dokaniyordu ve sade soda ic cok iyi gelio