Kızlar gece yarisi itibari ile 11+0 olduk benimle aynı haftalarda olanlar ne gibi belirtileriniz şikayetleriniz var toplaşın bakalım maksat muhabbet olsun 🙈🙈☺️☺️☺️☺️Benim çok şükür bir şikayetim yok bulantım vardı ilaç kullanıyorum kontrol altında ☺️