Yasemincee26 yani direk bi tup bebek merkezi olsun istedim o yüzden daha sonra gebelik oluşuna merkez takip yapmiyor doktor arayışına girdim bi kaç hastaneye gittim memnun kalmayınca abdullah hocaya gittim hem daha anlayışlı çektiğimiz sıkıntıları biliyor tup bebek olduğu için