Srfe_01 Selam anneler bebiş doğdu butonunu gördük Allah’a şükür sağ sağlım kucağımıza almak nasıp olur inşallah 2. Sezeryanım olucak 34+0 ım ne zaman alır benı doğuma dr sabırsızlıkla gün sayıyorum bayramdan oncemı sonramı hesap yapa yapa bı tuaf oldum 😀