BurcuMusti3107 Sizde geç bile başladı. Benim 15. Haftadan başladı. Ben de çalışıyorum. Sahada koşturuyorum. Yapmamız gereken şeker, tuz kullanmamak ve ayakları soğuk suyla yıkayıp yukarı kaldırmak. Gerçekten de işe yarıyor. Bir haftadır denedim. Ayrıca bir numara büyük spor ayakkabı veya iş ayakkabısı. Allah kolaylık versin, bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah