ikizsevdam İkizlerim de 18nci hafta sonrası ansızın kanamam oldu, plesenta aşağıda dedi doktorumuz 20nci haftaya girdik hala bazen leke bazen kanama olarak devam ediyor. Böyle bir şey yaşayan oldu mu. Ve ne zaman bitecek bu kanama