Kizlar selamlar.3 gündür böbreğin ağrıyor yani sanırım bobrek.yel girmesi derler ya öyle bişey gibi de .idrar verdim biraz enfeksiyon dedi.yatis yapalım dedi yatmadım çünkü zaten 3 gün önce taburcu olmuştum . Bide ciğer geliştirici yapmışlardı . Nst çektiler sık sık usuttum sanırım .nasıl geçer bu ağrı sol tarafa batma gibi