tiger12 Kaçıncı haftada bebeği hissettiniz.ben 12 haftalığım seğirme gibi bişey hissettim bebek midir ?
EmineDefneGokce tiger12 kızımı 17 de hissettim 12 erken gibi ya bebek hareket ediyor ama rahim duvarına deyip hissettirecek kadar da güçlü değil şuan ☺️ Bide hareket ettiğinde acaba mı demiyor insan direk emin oluyor
Tgb_123 tiger12 arada bende o seyirmeyi hissediyorum ve hep bebeğim benimle diye seviniyorum onun hareketi olmasada ben ona yorup mutlu oluyorum 😍
Gulsumdamla tiger12 o haftalarda aşırı gaz sıkışma gibi haller oluyordu bana bebek olamaz cnm. Ben 21+4 teyim hala net hissetmedim . Heyecanla her an bekliyorum
Tpnshme Sanırım suan tam olarak 18+2de hissettim. Acaba mı dedim ama ara ara aynı sekilde kanat cirpma gibi oldu 3 4 kere ikizlerim sonunda kendilerini hissettirdi insallah 😊
bayanmor12 tiger12 18+5teyiz kızımla yaklaşık 1 haftadır net bir şekilde hissediyorum hatta hangi tarafta vs hepsini hissediyorum önceleri 12-13 haftalarda baloncuk patlatma hissi oluyordu böyle minik minik ama doktorum hissetmezsin o haftalarda dedi artık çok şükür net bir şekilde hissediyorum ve çok güzel bi duygu Allahım isteyen herkese yaşatsın 💖🙏🏻
gurbetcianne97 tiger12 16 gibi net hissetmiştim ama bi hissediyordum bi etmiyordum. 18den sonra düzenli hissetmeye başlamıştım🥰
Hande123- tiger12 12. Haftada hissetmeniz imkansiz,benim ilk hamileligim 20+1 de hissettim ve emin oldum bebek olduguna,19’da da hissetmistim ama bagirsak hareketi gibiydi emin olamadim
Saheser 15 +5 teyiz karnımda bi noktada bi acı hissediyorum ardından içerde bi dalgalanma oluyo çocuk hareketi mi bu bilmiyorum ama özellikle gece yattığımda oluyo ama çok sık değil bunun ne olduğunu bilenleriniz varsa bilgilendirirse çok sevinirim 😁
myangelson tiger12 seyirme olarak hissettim bende hatta öyle hissedersen erkek olur demişlerdi erkek bizimki 😄😄 iyice 19. Haftada hissettim tekme olarak değil ama biraz daha sert vuruyordu artık 😄
Merve201119 tiger12 ilk gebeligimde 18 de hissettim ikincide 15 te hissettim üçüncüye hamileyim yine 15.ci haftadayim ve yeni hissetmeye başladım 12 biraz erken gibi daha