Omerin-annesi Betuscan benimde belirtilerim 9. Haftada Bi anda kesilmişti 3 hafta sonra kontrolüm vardı çok korkmuştum bnde bisy olmuştur diye ama korkma canım normal kontrole gittiğimde bebeğim gayet iyiydi
Bnmv-1 Betuscan yok yok bende de öyle 10. Haftadan sonra kayboluyo yani korkma bende çok korktum ama çok şükür hiç bişi yok 🤲
Betuscan [silindi] peki sol tarafım çok agrıyordu üç gündür kaşık ageım bıttı sağ tarafımda az bıse batma hıssedıyorum yermı degıstı neden böyle olur
[silindi] Betuscan bebeğin kesesi de kendisi de büyüyor ağrılar yer değiştirecektir tabi ki. Kanamanız yoksa dinlenmekle geçmeyen ağrılarınız yoksa endişelenmeyin. İlk zamanlar herkeste bu korku oluyor ultrasonda görene kadar rahat edilmiyor ama bebişler kendi hallerinde büyüyorlar 🥰
Omerin-annesi Betuscan hayır canım engellemez benim bulantim Bi anda bıçak gibi kesilmişti çok korkmuştum o 3 haftayi nasıl geçirdim Allah bilir ama gittiğimde bebeğim gayet iyiydi seninde bebegin iyidir allahin izniyle içini ferah tut stres yapma yeterli annesi🌺
mimar_anne Ay bende aynı şeyi yaşıyorum 2 haftadır 7. Haftada kasık karın ağrılarım geçti 9+2 yim şuan hala öyle hamile değilim gibi aynı 5 gün önce gittiğimde gayet iyiydi hatta 3 gün önden gidiyordu rahatladım ama o evham hiç bitmiyor dimi 🥺
Betuscan mimar_anne benımde dört gün önde ama kaşık agrım bitince korktum ve o evham hiç bitmeyecek gibi
Omerin-annesi mimar_anne içini ferah tut canım çok iyi anlıyorum seni evham yapiyo ister istemez insan ama iyidir merak etme stres yapmamaya calis güzel beslen dinlen dua et hiç bisy olmaz allahin izniyle🌸
Bnmv-1 Betuscan evet geçti hiç yok hiç hamile gibi değilim evimin her işini rahatlıkla yapıyorum ve doktora iki gün önce gittim hiç bir sorun yok çok korkmuştum bunlar olabiliyormuş vücut gebeliğe alışıyormuş
Selindora Betuscan benimde birden belirtim kaybolmuştu. Sağlık ocağındaki hemşireyi aradım büyük ihtimal birşey yoktur ama bir doktorunuza danışmakta fayda var demişti. 19 haftalık olsaydım gidip kalp atışına baktıracaktım ama .sağlık ocağındaki cihazla kalp atımı 19 önce ölçmüyormuş o yüzden kendi doktoruma yönlendirmişti.
Selindora Betuscan 12 haftalıkdım. Birkaç gün öyle oldum kendimi hiç hamile gibi hissetmiyordum sonra geri geldi. Mide bulantıları kusmalar.18 hafta gibi artık daha iyiydim. Şuan 40 haftalık. Gelmesini bekliyoruz. Bu zamana kadar ev işlerim yemeğim herşeyimi kendim yaptım.37 haftaya kadarda çalıştım. Ama en zoru son 1 ay. Şuan en güzel zamanların 🥰
Betuscan Selindora hiisedyimde herseye razıyım Rabbım bır avazda kurtarsın ınsalah sağlıkla alın kucağınıza