tazebiranne_hg04 kızım karnımdayken o kadar çok hıçkırırdı ki hem de uzun uzun, aklımda hamilelikle ilgili kalacak şey odur. Hep düşünürdüm nasıl görünüyor şu an acaba diye. Şimdi doğdu iki haftalık oldu, hala sürekli hıçkırıyor ve aynı karnımda olduğu gibi tekme atıp duruyor 😄💕 siz de sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah