Kızlar biliyorsunuz ki 21 haziran da sezeryan olacaktım ama dun geceden berı hıc gecmeyen sancılarım vardı aksam bes gıbı geldım nts de sancı cıktı ana acıklık yoktu ve dun den beri hıc hareket etmiyordu geldım sancım baya vardı bıde suyum azar azar gelıyor mus ve bn bılmıyormusum akıntı sandım nyse ıste bır saatte ıcınde alındım su an melegım yanımda uyuyor ama evlerden Allah bin kez razı olsun gule oynaya ameliyata gırdım sonra belden ıgne yapıldı bn acıdı deyince beni bayıltılar cıkma ya yakın uyandım nyse odaya geldım tarafıma yattım agrım olunca agrı kesıcı yapıyorlar zaten o yuzden korkmayan dortte ınsllh uzerımı gıyınecem ınsllh hemen ıyılesır evlatlarımın yanına gider ıste kızlar korkmayın rabbım yardımcı oluyor bebegın kilosunu da bilmiyorum daha ogrenemedım ayrıca sutum geldı cubku tok gelmıstım ve kızım kakasını da yaptı