Annesininkurabiyesi Haftaya bugün bastım ve bebiş doğdu butonu çıktı üstüne basarsam uygulama artık günlük bilgi vermez diye korkuyorum aynı durumu yaşayanlar bilgi verebilir mi ? Basınca noluyor arkadaşlar?
sema_altas55 Annesininkurabiyesi happykıds diye uygulama butonu var ona yönlendirme yapıyor ve altında yanlış alarm diye de buton var ona basıp cıkılıyo 😅 birşy olmıyo
Melike Annesininkurabiyesi Butona basarsanız happy kids uygulamamıza yönlendiriyor. doğum yapamadıysanız basmayın bilgileri almak için 🥲
cahillesohbetikestim Annesininkurabiyesi basınca kids e yönlendiriyor ama altta yanlış alarm butonu var ona basınca olduğu yerden devam ediyor bir şey olmuyor 🤣
Deletedmom_110 Annesininkurabiyesi meraktan bende bastım 🤣🤣 altta yanlış alarm butonu var ona bas eski haline dönüyor
Annesininkurabiyesi sunset_momy bende bi kaç kişide görmüştüm formda ama noluyor kimse yazmamıştı😂 basmamak için zor tutuyorum insanoğluyuz sonuçta
Annesininkurabiyesi sema_altas55 happy kids çocuğum doğduğu gün hastanede indiricem diye planlamıştım zaten bak sen happymom a 😁 yanlış alarm butonu varsa iyi bari 🤣
Nursezer37 sema_altas55 yok doğum yaptığım gün basıcam zaten bu ay sonu doğum inşallah 😃😃😃 ama bi yanımda merak içinde hergün oraya bakıyorum yazıları okumaktan çok gözüm bebiş doğudu buton da😃😃😃