Hanımlar 10 haftalık hamileyim ve ikinci gebeliğim bu sizlerde durumlar nedir aşırı tiksiniyorum herşeyden genelde soğan ve sarımsak kokusu alınca yemekten igrenir oldum çayda içemiyorum ayranda zar zor yoğurt yiyorum süt iceniliyorum kahvaltı desen yapamıyorum asla sizlerde aynı durum varmı varsa ne zamn gecti yada 🤎