Elcnerdgn seymen ay bende o emizkten aldım ama çoğu kişi ağır geliyor tutamıyor diyor boşa mı aldık bilemedim 😑
Oznr Öncelikle herkese cevapları icin teşekkürler. Cok sorun olursa da en azindan dogunca hemen vermeyeyim. Korkum emmeyi birakirsa diye birde ilerde emzigi biraktiramam diye korkuyorum. Dediginiz gibi her cocuk bir degil. Ablamin 2 cocugu da almadı emzik ve ben onlar kadar uslu bebeklik geciren görmedim yattigi yerde uyurlardi ne kucak ne sallama. Oyle yani kisaca cocugun durumuna göre hareket edeceğim. Birde kayınvalide daha hamile kalmadan baslamisti. (Tup bebek oldugu icin planliydi cunku) o kadar soyledi ki ocu gibi geldi. Meme emmezse mama vermek zorunda kalirim diye korkuyorum