Kvser yaşım gençti tıp çok ileri ve dünyanın sonu değildi. Ben hiç beklemiyodum çünkü dediğim gibi ne zaman ne oldu bilmiyorum yani. Ovulasyon testleri çatlatma iğneleri neler neler denemedim. Ama olsada olmasada Rabbim herşeyin en iyisini bilendir. Çocuk için ilişki yaşandığında ne yaparsan yap olmuyor istersen 3 kere yumurtla. Önce çocuk mevzusunu bitirmelisin kafanda bitiremiyorum diye bir şey yok çokta güzel bitiriyor insan herşey elimizde. Hayvan sahiplen, işe gir çalışmıyorsan, spora yazıl, hamilelik haberi konusunu duymazdan gel, kısaca şuan yapmadığın şeyleri yap yani hayatını değiştir dünyanda değişecek🙏🏻