Gebeliğimin 8. Haftasındayım. Çok az bir kanamam oldu, Doktorum kan uyuşmazlığı testi istedi. Sonucum negatif çıktı. Doktorum kan uyuşmazlığı iğnesinin yapılması istedi ama okuduğum kadarıyla ilk gebeliklerde gerekli değilmiş ve 28. Hafta itibari ile yazıyor her yerde. İğneyi yaptırdım ama herhangi bir zararı olur mu? Benim gibi erken haftalarda iğneyi yaptıran var mı acaba?