123pln evet yapıyor bıraz tuvallet hıssi yaratıyo ama benim ağrılarımı baya hafıfletiyordu ama benim doktorum 28. Haftaya girdigimde bıraktırdı bende 26 yada 27 de hastaneye yattım bırgun nstde sancım cıkmıstı ama ben hısetmemiştim agrın olmasada 3 gune bır kullan ne kadar kullanabılırsek fayda goruruz demişti yanı rahmı yumusatıyo cunku kasılmaları onluyo ama haklısın ınsan korkuyo ben artık her ılacımda şifa olsun diyorum cunku cok ılac kullandım halada kullanıyorum gunde 3 adet adalat içiyorum 3 progestan 1 duphastan 4 gune bır ipne pruloton 28. Haftaya kadarda endol kullandım bazı haftalarda 3 gun arayla ona ragmen sularım ıyı sukur bir sıkıntımız yok rahım agzım dıkıslı bobregımde genısleme oldu bır ara arada kullandıgım antibyotıkler cabası oyle boyle geldik 35 e darısı sızın basınıza