Deletedmom_85 Berika8 16-17 🙄 ben bekleyeceğim zaten beklemeye gerek kalmadan regl oluyorum. Her ay gibi umudum sıfır sıfır sıfır 😁 senin kaçı kız?
Cnsy00 Berika8 bende beklemeyip yapmıştım hatta kan verdim çıkmadı sonra gecikince test yaptım çıktı kanda verdim çıktı şükür
2prensesannesiiii Berika8 16 haziran adetime 8 gün kala erkenci test aldım negatif 🥲 bugün 4 gün kaldı kan vermeyi düşünüyorum
Cnsy00 Deletedmom_85 yaa neden böyle düşünüyorsun evrene olumsuz enerji gönderme bu o kadar önemli ki hayırlı zamanda olacağını düşünerek rahat bir şekilde ilerle bence inşallah nasip olur sanada
Berika8 bat 17 valla dayanamayacağım sanırım bekleyeceğim demiştim ama eşimde çok sabırsız yarın ilk idrarla yapayım diye düşünüyorum 🤔
Deletedmom_85 Cnsy00 teşekkür ederim canım eksik olma,🖤 Ama maalesef öyle 9-10 aydır sonuç hep hüsran… pozitif enerji de göndersem, negatif enerji de göndersem. Hamile kalamıyorum maalesef.
Berika8 Cnsy00 çok şükür canım hayırlı olsun inşallah bize de dua et olur mu hamilelerin duası kabul olurmuş 🙈
Cnsy00 Deletedmom_85 her şeyde vardır bir hayır tabiki herkes anne olmak istiyor en kısa zamanda ama herkesden duyuyorsundur rahat ol kafaya takma diye tabiki iste ama hayatını da yaşa gül eğlen hobi edin kafanı dağıt inşallah nasip olur
Deletedmom_85 2prensesannesiiii kız iki gündür bir veremedin şu kanı ver artık. Bizde meraktan öldük şurada 😲
2prensesannesiiii Deletedmom_85 iş çıktı beya 😂😂😂 bahçede meyve toplarken yukardakilere uzanıyorum diyorum tamam kızım çocuk varsada gitti artık üsttekileri kocişe toplattım😂😂😂
2prensesannesiiii Deletedmom_85 rüya da gördüm bi yakınımla gidiyorum güya bana diyor ki erken gecikince yapsaydın 28 gün olmuş oluyor bugün ona he gecikti diyorum ünümüze köpek çıkıyor yanımdakine gülüyor o da güldüğü için kendisine sinirleniyor yanımdakinide hiç sevmem😂 bide eşimin halası kahvaltıya gidiyor bütün aile geliyor sülalece çıldırıyorum herkesin elini öpüyorum kahvaltı hazırlıyorum dayım içmiş sarhoş olmuş kafayı yemiş gibi davranıyor rüyam neyin kafasını yaşıyor bende anlamadım
Deletedmom_85 2prensesannesiiii E bencede yani. Şüphen varsa yat dinlenseneeeee🤨 köyde mi yaşıyorsunuz? Memlekete mi gittiniz? Ne bu ağaç meyve bağ bahçe tantanası 😄 e ver hadi merakla bekliyorum 🫂
2prensesannesiiii Deletedmom_85 hahahha biz çarşıda oturuyoruz merkezde köyümüz 15 dk bi mesafede😂 dondan dolayı meyve az olduğu için işçi çağırmadık iş bize kaldı yardım istedi yok demedim😂
Bsrnura Berika8 ben test deil direk gidip kan vercem bende guatr var hem onun için hemde arada beta da cıksın diyorum sadece bugun karnıma kramplar girmeye başladı bir de yanaklarımda yanma vardı bunlar belirtimi bilmiyorum
Berika8 Bsrnura canım benimde kramp oluyordu kasıklarımda ara ara göğüsümdeki damarlarım belli olmaya başlamıştı birde en belirgin ayaklarımın altı yanıyor sanki oraya kan pompalanıyor gibi oluyor
Berika8 2prensesannesiiii ay bende bu gün çok değişik bir gebelik testinde beta değerinin 17 olduğunu ve pozitif olduğunu gördüm 🙈