Kızlar öncelikle herkese iyi akşamlar 12+3 haftalık hamileyim 10 gün önce şiddetli kanama sebebiyle hastanede yattım düşük riskim olduğu söylendi 3 gün hastanede yattım fakat kanamanın sebebinin ne olduğunu 2 farklı doktor baktı fakat kimse net bişey demedi daha sonra kanamam kesildi hastaneden çıktım geçtiğimiz pazar yine kanamam çok oldu hastaneye gittim yine yatış verildi meğerse benim gebeliğim ikiz gebelikmiş birini düşürüyormuşum 3 aydır hem özel hem devlet hastanesinde doktor kontrolündeyim 3 aydır farkedilmedi ikiz gebeliğim olduğu taaki düşük yapmaya başladığımda anlaşıldı. Bugün üniversite araştırma hastanesine gittim düşen bebeğimin kesesinin halen olduğu fakat boş olduğunu söyledi bebeğimin düştüğünü söyledi doktor fakat benden hiç parça kan ne biliyim ağrı sancı hiç olmadı. Moralim çok bozuk. Doktorlara da güven yok artık bu zamana kadar anlamadılar ikiz olduğunu benim gibi böyle yaşayan var mı aranızda çok üzgünüm yazmak istedim