Ayseeeckm 37+6 haftalik gebeyim. Sağ kasıgımın agrisi gecmiyor boyle olan varmidir. 2 gun once ara ara girip geciyordu bugun gecmedi. Dogum belirtisimi tecrubeli anneler yardimci olabilirmi
Hasarbusra Canım doğumun yakın eli kulağında hem ondan hemde seni çok rahatsz ediyosa bol bol su iç dinlen bazende yürüyüş yap evin içinde bile