Doktorunuz herhangi bir şey söylemedi mi? Düşüğün arkası çabuk olur diye bilinçsizce hareket etmemek gerek, acelemiz yok sonuçta sağlıklı evlat istiyoruz. Doktor korunmana gerek yok demesine rağmen 4 ay korundum ben. Adetler,yumurtlamalar,hormonlar düzene girmeli. Üstelik kürtaj ve düşük kötü bir psikoloji bırakıyor arkasında. Biraz güzel günler geçirip o psikolojiden çıkıldığında yeniden denemeli.