Gul28331 Ben 39+5 haftalık hamileyim .iki gün sonra 40 haftalık oluyorum . Ve daha en ufak bir doğum belirtisi yok. Ben 2 gün sonra devlet hastanesine gitsem suni sancıyla doğumu başlamalarını istersem başlatırlar mi . Bilgisi olan var mı acaba 🙏
H1234 Gul28331 Doktor karar verir devlet hastanesinde istek olmuyor maalesef doktor karar veriyor herşeye
Buketyusra Gul28331 devlet hastanesinde bebeğe bişey olmadığı sürece doğum başlatmıyorlar kendi gelmesini bekliyorlar
Deletedmom_110 Gul28331 Malesef canım devlet hastanesi 42 lere kadar bekletiyo bebek kendisi gelene kadar bişey yapmıyor
RabiaKaratas Doğum baslatmanin özeli devleti mi var. Daha haftanizda dolmamış neden bebeği doğal akışına birakmiyorsunuz