Kubra_miray_szr Berilll2525 canim bizde 25+6 haftaligiz be im haftada bir oluyor hareketi çok nadir bende korkuyorum bu durumda doktora gittim utrasyonda iyidi ama çok hareketsiz bebek😞
hunilimom Berilll2525 evet oldu canim 15 saatten fazla olmuştu hissetmedigim acile gitmiştim ben hissetmiyirmusum
minomino Berilll2525 aynı başlığı açtım biraz önce benim de öyle oldu bebek büyüdüğü için yeri daralıyo demiş bikaç kişi de
Nihalcim Ayyy aynı soruyu ben de sordum ya hareket ediyor ama sanki az ve güçsüz gibi geliyor bana da inşallah normaldir yorulunca ayakta durunca oluyor sanırım
Nihalcim Doktorum 1 saat boyunca yan yat hareketlerini say 10 dan az ise tatlı bir şeyler ye tekrar dene yine az olursa doppler ultrasonla bakalım dedi düzelir ya inşallah normale döner insan korkuyor çünkü
sudeyl16 Nihalcim herkes farklı bi şey söylüyor benimde doktorum günde 10 tane dedi 1 saatte 10 hareket çok fazla değil mi
Nihalcim sudeyl16 bana da öyle demişti canım hatta internette de aynı yazıyı bulmuştum 2 saatte hareket hissetmezsek bebeği uyarıcı şeyler yapmamız gerektiği tatlı yememiz gerektiği yazıyordu