esrab_dgn123 İyi akşamlar 32+1 oturdugum yerden kalkarken kasıgım agrıyo rahimime baskı yapıyo yaşayan varmı normalmi yürümekte zorluk çekiyorym bazenleri
Birgul esrab_dgn123 bu haftalarda normal artık ağırlaşıyo iyice ve haliyle aşağı baskı yapıyo. Bol bol dinlenin ☺️
Seymaylaylom esrab_dgn123 normalmış bebek ağırlaştığı için dinlenmek gerekiyor çok ayakta kalmamak gerekiyor
Kubra_miray_szr esrab_dgn123 olmaz tabiki ben 9 aydaydım eğilerek yerleri silip diğer gün hastaneye doğuma gittim harekket etmemen aslında kötüdür bir sıkıntı yoksa sizde hareket edin
Seymaylaylom esrab_dgn123 tansiyonu sürekli kontrol edin aman yüksek olmasın bi de tuzsuz yiyin bol su için bana öyle demişti doktorum