esrab_dgn123 ilk doğumum 38. Haftada kendi sancımla normal doğumla oldu. Acının dayanılma gücü kişiden kişiye değişir. Bu konuda sadece korktuğumdan az bir sancıydı diyebilirim. Ağrı sırasında güldüğümü bile bilirim. Böyle beni gıcık eden bir ağrıydı. 🤣 Akşam 10da girdim hastaneye gece 3te kızım kucağımdaydı. Evet fiziksel ve psikolojik olarak illaki bir ağrınız oluyor ama şuan 2.ye hamileyim ve elimden geldiğince bir problem olmazsa yine normal doğum istiyorum. Dikişsiz ve yırtıksız bir doğumdu. Bu yüzden pansuman vs gibi durumum yoktu. Sadece böyle affedersiniz pişik olmuş gibi bir rahatsızlık hissediyordum ilk 3-4 gün. O yüzden çabuk toparladım fakat ben 36dan itibaren ciddi anlamda spor yaptığım için, sancı sırasında pilates topunda zıpladığım için ve doğum sırasında çataldayken ebeler ayağıma ve üstüme çıktığı için 🤣🤣, ayaklarım çok ağrıyordu ama böyle spordan sonra yaşadığınız ağrı gibi yani. O da benlik bişeydi, kas gevşetici ile geçti gitti. Normal ve sezeryanın her türlü zorluğu vardır. Kendinizi sezeryana veya normale şartlamayın. Tabi ki de her şeyin normali her zaman iyidir ama herşey bence kafada bitiyor.