Annecikk34 Kızlar 35. Haftaya girdim , bebek hareket ettiğinde vajinama ağrı giriyor. Benim gibi 35. Haftasında böyle olan var mı ? Sanki bir şey batırıyorlar alttan. Doktora 1 hafta sonra kontrolüm var.
aslhankrhan94 Annecikk34 34.haftamda benimde öyleydi. Doktora gittiğimde kafası aşağıda dedi.Sanırım aşağıya baskı yaptığı için öyle oluyor 🤔
Cnrmom Annecikk34 ben dün gittim doktora vajinama çok baskı yapıyordu ve bebeğin kafası ordaymış oyüzden baskı yapıyor dedi bebek aşağıda olduğu için Endişelenmeyin oyüzden 🌸. Hayır ben 2. Sezaryanımı olucam bu gidişle normal doğurcam 😂😂
Annecikk34 Seymanurrrr Pembemantar Betullyillmazx aslhankrhan94 Öyle bir baskı yapıyor ki doğuracak gibi oluyorum :)
Betullyillmazx Merhaba bende de aynı 34+4 bazen oramdan kafası eli çıkmış gibi hissediyorum öyle bir acı saplanıyor ki. Normal galiba
aslhankrhan94 Annecikk34 Daha geçen eşime dedim oğlun kafayı çıkaracak yer arıyo heralde diye 🙈🤭 Gerçekten çok iyi anlıyorum çok fazla ayakta kalmamaya çalışın ben yarım saat yürüsem 10 dakika oturuyorum 🤭
Annecikk34 aslhankrhan94 istesemde duramıyorum 70’lik nineler gibi çabuk yoruluyorum 😂 enerjim var ama gücüm yok 🙃
aslhankrhan94 Annecikk34 Evet yaaa gerçekten 🤯 Bu haftalarda böyle geçiyor demekki böyle böyle doğuma gidicez inşallah azcık daha sabır 🤭
Annecikk34 Cnrmom evet döndü baş aşağı galiba , ayaklarını hep yan tarafımda gezdiriyordu şimdi göğüs altıma yakın gezdiriyor cimcime :))
Ummu_osman Annecikk34 Muhtemelen bebeğin terstir ayakları aşağıda olduğu için hareket ettikçe baskı yapıyordur benimde 34. Haftaya kadar hep sersti şimdi yan döndü çok şükür biraz rahatladm ☺