Alev0619 ben Uğur Değer’e gidiyorum. Kendisi 9 yıllık doktorum. Spontan 3 gebeliğim oldu 3 ünü de kaybettim. Şansızlığımın içindeki şansımdır kendisi.Çok doğru müdahalelerle çok kurtardı beni.İşinin ehlidir. Şimdi tüp bebek gebesiyim. Bülent Tıraş bana Diyarbakır’da güvendiğim en iyi doktordur demişti ki gerçekten iyidir. Sadece Çok yoğun, genelde tüp konusunda çok hastası var. Ama gözüm kapalı güvendiğim tek doktorumdur o nedenle başkasında içim rahat değil. Bi kere gözü çok iyidir, az konuşur ama iyi görür😁Asla diğer kadın doğumcular gibi para odaklı değil.9 senede çok örneğini yaşadım ordan biliyorum.Allah nasip ederse doğumumu da o yaptıracak inşallah🙏🏻 Sizin de sağlıkla gelsin bebeğiniz🙏🏻