Annehayalim bende ağrı falan yoktu hatta doktor gene gene sordu ağrın yok mu senin falan diye açılmayı falan görünce sordu herhalde yooo dedim hicbirsey yok bende 😄 rahim boyu falan 8mm e düşmüştü acil serklaj oldum bende daha sonra yine ameliyattan sonra 4mm e düştü ikinci kez dikiş atıldı . Keşke o nişan geldiği zaman alttan muayene etselermis bu kadar ilerlemezdi dedi bana da 🤦🏻♀️ kadın doğum acilde bakmadılar söyledim de keşke bakilsaymis dedi🤦🏻♀️