Srpgrns İyi akşamlar ben 28 haftalık gebeyim.1 haftadır rahmimde ağrı var doktora sordum eğer çok ağrıyorsa alttan muayene etmem lazım dedi.Bu haftalarda alttan muayene yaptıran veya bu durumu yaşayan var mı?