Emosoguz Hanımlar 23 haftalık hamileyim sürekli kabız oluyorum çözüm olarak önerebileceğiniz bir şey var mı?
Mavidunyamm Emosoguz bende 23 üm maalesef bende de var kabızlık 🤷🏻♀️ bazen birkaç gün tuvalete cikmadigim oluyor 😔 kullandığımız demir - vitamin ilaçları yapıyor diye biliyorum. Kayısı kaynatip içtiniz mi iyi geliyor diyorlar. Bende işe yaramadı ama belki sizin işinize yarar
Moonlight38 Emosoguz Sabahları zeytinyağı tüketin. Sade içemiyorsanız domates salatalığın üzerine bol zeytinyağı döküp o şekilde tüketin, bağırsakları yumuşatıp tuvalete çıkmayı kolaylaştırıyor.
Emosoguz Mavidunyamm ya bende de hiç işe yaramadı ama cidden çok rahatsız oluyorum artık bide bir kaç kişi kabızlık hamilelikte basura çeviriyor dedi daha da ürktüm ne yapacağımı şaşırdım
Fatoossanneoluyor Bende de bir ara olur gibi oldum günde 2 litre su içiyordum onu 3 e çıkardım . Sorunum otomatikman çözüldü 👍
Dammy Emosoguz Bu durumda doktor magnezyum başlıyor, kabizlik gebelikte çok istenen bir durum degil. Doktorunla görüşebilirsin bununla ilgili 😇
hulya_6363 Emosoguz mutlaka magnezyum kullanın çok iyi geliyor ve gece uyumadan önce gün kurusu kayısı 3 adet yiyip uyuyun
Merve0092 Yarım bardak su İki kuru kayısı İki kuru erik İki kuru incir 3-4 yemek kaşığı saf zeytin yağı Hepsi blenderdan geçecek macun kvamına gelicek her gün 1 yada iki tatlı kaşığı aç karnına tüketin bana doktorum vermişti tarifi
Ark Emosoguz beslenmeye göre kabızlık değişiyor ben hiç yaşamadım 30 haftaligim ev yemekleri yiyorum bide bol erik erik bağırsak çalıştırıyor kiloda yapmıyor birde 3 lt su icmelisin bunları yapsan rahat geçirirsin ben kabız olmadığım gibi ayak şişliğide yaşamiyorum
[silindi] Emosoguz kesinlikle magnezyum gerekiyor doktorunuza danisin tam 5 gun agladim😁 oluyodum cikmak icin zeytinyagi icin biranonce rahatlayin ve yediklerinize cok dikkat edin