Kızlar 23+3 üz bugün ama çok sırtım ağrıyor göğüs kafesim sıkışıyor sanki nefes alamıyorum, bebeğimin kıpırtısını hissediyorum ama sanki çok ağırmış gibi gerginleşiyorum normal mi yaşayan var mı büyüdüğümüz için mi böyle? 600gramken böyleyse 3 kilo olunca nasıl olucak 🤔