Cdem21 12 haftalık hamileyim daha bugün şuan karnımın içi çok acıyor düşük riskim vardı korkuyorum bişey olur mu ki böyle olan var mı
Mrv135 Cdem21 Riskiniz varsa bence hemen bir doktora gidin bakılsın. Stres yapmayın bir an önce gidin.
[silindi] Cdem21 bebek genişletiyor ben de yaşıyorum o acıları eğer sürekli aynı yer acıyorsa dinlenmekle geçmiyorsa doktorunuza haber vermekte fayda var
Bukiiiiiiii Canim doktoruna danış bi karninin icimi kasiklarin mi kanmam vesaire varmi yiksa fazla tedirgin olma uzan dinlenmeye calis