Dark atlasannesiiii bence güzel son zamanlarda pek yok ben sevdim. Büyüyünce özellikle daha çok yakisir
atlasannesiiii Gulsurmeli evet değişik bir isim bizde arada kaldık ama soyadimizla uyumlu yeni popüler isimler de istemiyorum erkek ismi bulmak çok zor yahuu😁😁
atlasannesiiii Dark evet çok az var Türkiye de açıkçası eşimin adına da uyuyor eşimde çok beğeniyor sizlere danışayım dedim bı🥰🥰 teşekkür ederim
atlasannesiiii Birgul evet hafif bir isim değil aslında ama açıkçası büyüyünce soyadimizla beraber o ağırlığı da olsun istediğimden ama şunu anladım cidden bir insana isim koymak ne zormuş ya valla 🤭🤭
[silindi] atlasannesiiii Bence telafuzu kolay olmayan bir isim bunu düşünerek koyarsanız cocukta kendi ismini söylerken zorlanmaz. Mesela etrafındaki cocuklar telefuz edemeyebilir tabiki siz bilirsiniz