Merhabalar. SAT’a göre 11 haftaligim (26mart). Ama 2 hafta önce doktora gittim 1 hafta geride cikti gec dollenmeden dolayı o yüzden SAT’ı 2 nisan yaptı. Bugün yine gittim kontrole yani doktorun en son dediğine göre 9+4 hafta olmam lazımdı ama bu seferde 10+1 olctu ve önde gidiyor dedi. Haftanın surekli böyle değişmesi normal mi?