Kızlar düzce tıp fakültesinde doğum yapan oldu mu ? Normal ücretsiz muayene oluyorum normal doğum taraftarıyım istiyorum Allah izin verirse cagsuya gidiyordum doktorumun çirkin tavırları ve değişik triplere girmesin yüzünden tıpa devam etme kararı aldım aslında özelde doğum yapmak istiyordum oda bize özel olur eşim ailem rahat gelir gider yanıma diye ama nasip değilmiş.. tipda doğum yapan varmi