Banuclk aslihan_cihan çok güzel yer her sene orda tatildeyiz Edremit Akçay Ören Burhaniye süper yerler tadını çıkarın 🙃 hayırlı olsun
Sngl_12022 Minmin yaa gevasmi cikti canim gevas 😢 gecen sene geldim ordan Nevşehire . harika bi yerdi aglayarak geldim simdi yine gonderseler yine giderim hic dusunmem 😇 Butun arkadaslarimda ordalar 3 sene kaldim gevasta
Busarsl Umutluanne1 üzülme canım allah kavuştursun, abim uzman çavuş ve oda şırnak silopiye çıktı yeni doğmuş bebişleri de var Allah hepsinin yar ve yardımcısı olsu inşallah tez vakitte beraber zamanlarınız olur 🤲
Umutluanne1 Busarsl amiiin hepsi Allah’a emanet olsun ayaklarına taş değmeden gidip gelsinler inşallah . Silopinin güzel olduğunu duyduk içleri rahat olsun . Kışlada spor salonu bile varmış lojmanları da hemen kışlanın karşısındaymış eş gidiyormuş diye duyduk