Elif1666 bende 3 kez yaşadım kan pıhtılaşması yatkinligi varmış hatta bağışıklığım çok çalışıp bebeği yabancı madde olarak görüp vücut atıyormuş ben izmirdeyim ama Bursa’da Orhan Orhan diye bı doktor var Google dan bakabilirsiniz bu şekilde riskli hamilelikleri bakıyor mutlaka gidin derim ben şuan hamileyim hamileligimi öğrenir öğrenmez beyaz bı serum kullandım15 günde bı
kortizin kullandım.çok düşük bı doz 4. Ayına kadar birde kan pıhtılaşmasini onleyen iğne ve ilaç Rabbim arkadasinizada en yakın zamanda nasip etsin inşallah bana Bursa’da ki doktoru bı arkadaşım önermişti aynı şekilde düşük yapan bı arkadaşı çok memnun kalmış ablam orda belki giderim diye ama İzmir’de iyi bı doktor bulduğum için gitmedim