Elcnerdgn Kızlar meraba, vee uyuyamıyorum kursağım bir kaynıyor ki fokur fokur kafayı yemek üzereyim nasıl geçer uyku girmiyor gözüme 🙄 36haftalığız bu haftalarda başlayan yeni bir durum bu bende daha öncesine kadar böyle birsey yoktu
Sila_yanik Elcnerdgn bende acliktan uyyamiorum 14 haftalim daha çok minnak benimki şimdiden uyutmuyor senin yasadiklarin cok normal canim bebise az kalmış rabbim sağlıklı ömürler nasip etsin yavrularimiza😊
Nefesim74 Elcnerdgn bende 36 haftaligim çok uzun zamandir cekiyorum bunu erken başladı bende 😣😣 bana tek iyi gelen şey gaviscon şurup başka hiç birşey fayda etmiyor artık nereye gitsem şurubu çantamda taşıyorum resmen
Patito__ Elcnerdgn cnm bnde 17yim bnde de gecen hafta oyleydi uyuyamiordum snra muz yedim arasitrmakarm sonucu ve cok skur gecti tabi br hafta surdu suan okdr fazla olmuor en azndan ck az oluyor uyyyunca sabah geçmiş oluyor
Elcnerdgn Umutdeniz salatalık tuzlayıp rahatlatırmı hiç aklıma gelmeişti tuz belki dahada kaynatır diye
Elcnerdgn Sila_yanik amin insallah bitti derken böyle son haftalarda işte biseyler daha çıkabiliyor ama bebeklerimiz icin herseye değer ❤️
Sila_yanik Elcnerdgn bu arada bişey sorabilirmiyim suan 14+2 yim 3 hafta sonra kontrol var cinyett blli olurmu sizce😍
Elcnerdgn Nefesim74 2hafta sonra sezeryanla Doğum yapıcam 2haftam kaldı biraz dhaa dişimi sıkayım diyorum kan ilacı magnezyum dışında ilaç içmek istemiyorum ilaç hiç sevmem hep kusuyorum içerken 😞
Elcnerdgn Patito__ valla etrafımdakiler saçlı doğacak ondan vs diyorlar ama ben pek inanmıyorum böyle seylere gerçekten doğruluk payı varmı acaba🙄
Patito__ Elcnerdgn yani sac cikarior ondan diye bnmde duymuslugum vr ama ozmn muz yedigimde saclarimi dokuuyor nden gecior veya surup icince gecior 🤣😍