Incitp aynenkezoaynen iki tane kaybım oldu hep test yaptım kuruma çizgisini çift sandım üzüldüm sonunda ama suan beklemek çok zor geliyor
aynenkezoaynen Incitp yaa çok üzüldüm canım rabbim kucağını boş bırakmasın inşallah senin ve hiç birimizin💜
Incitp aynenkezoaynen amin güzelim ve adetime dört gün var dayanamadım az önce erken gebelik testi yaptım iki çizgide kopkoyu çıktı allahım ağlaşanı gülsem mi bilmiyorum rabbim sanada isteyen herkese de versin