Ada9y Kızlar doktor ayın 20 sinde gel kalp atışını dinleyelim dedi. Biz daha şimdilik keseyi gördük. Bebeğimizi göremedik. Aranızda 5 haftalıkken gören var mı bebişini
Mine14 Ada9y zaten 5 haftalıkta bebği görmeniz zor olur yani aslnda varki doktor kalp atışı için çağırmış eğer bebeği görmeseydi kese var ama bebek yok 1 hafta snra tekrar gel derdi . Demekki bebeği görmüş nokta gibi oluyor kese kenarnda onu doktrlar görebilir sağlıkla gelsin 🤲🏻
Tugcek33 Ada9y 4+6 şuan 2 hafta sonra gideceğim hem kese hem kalp atışı için umarm sabredebilirim🙈 belki hafta içi gidip keseye bi bakarım.
Ada9y Kubrak2016 o zaman normal benim ilk gebeliğimde canım biraz tedirginim şükür kesemizi gördüm şimdi bebeğin kendisini görmekte kalp atışını duymakta
Ada9y Mine14 doktorum dedi ki çevrenize söylebilirsiniz ama isterseniz kalp atışınıda dinleyelim ondan sonra söyleyin diyincede biraz şüpheye düştüm açıkcası
Mine14 Ada9y kalp atışını duymadan kimse kesin gözüyle bakmaz zaten güzel düşün güzel olsun inşallah 🤲🏻Duyarsın Allahın izniylr kalp atışı demişse bebeği görmüştür 👍🏻
Ebbruc Ada9y ben şuan 6+5 im ama 5+5te hem kese göründü hemde kalp atışı var dedi doktor bebekte minicik görünüyodu ama küçük diye dinlemedik kalp atışını , benim ilkinde de 5+3te bebek vardı , sanırım kişiden kişiye değişiyo