Duyguee İyi akşamlar öğlen 3 den beri dayanılmaz bir şekilde başım ağrıyor 20. Haftamizdayiz gözlerim yerinden cikicak gibi başım zonkluyur siddetli ağrı giriyor iyi gelir diye duş aldım ama yok gecmiyo ne yapabilirim geçmesi için 😣😣😣😣😣
Cerentok Duyguee o haftalarda bazen boyle baş agrisi olabiliyor bende ayni sekilde yaşamistim cok kotu agrim olmustu .ensene 10 dk kadar buz torbasi koy tatlim ben denemistim iyi gelmisti bide karanlikta yat gozlerini dinlendir insallah gecer biran once .cok zorlandiysan da doktorlar parol veriyolar hamilelikte ondan icebilirsin.cok gecmis olsun
Vldn Karanfil yagi varmi evde basina ovalayarak masaj yaparsan onunla iyi geliyor onun haricinde gecen bende öldüm ağrısından ama çember bağlamakdan başka bişey yapamadm en sonunda parol içdim geçdi yarım saat sonra
Duyguee Vldn bende bağladım ama yok banamisin demiyor ilaç da içmek istemiyorum ama inşallah gecer teşekkür ederim canım
Vldn Duyguee doktorum bana hersaman ilaç içemeyip kendine ve bebeğine daha çok eziyet edersin içki en azından acın dinsin derdi bence iç sende 😒
HlyaracGzel Ben aktardan mentol taşı aldım. Ahşap bi kutunun içinde satılıyor. Şakaklarıma, boynuma ve kulak arkasına sürüyorum rahatlatıyor.Tavsiye ederim
BusRAmazan Bende 30 haftalıqim son bı haftadır çok baş aqrisi yaşıyorum bqn doktora sordum. Tansiyonunu ölç baş aqrisi olunca dedi yükseklikten olabiliyormus. Parola icebilirsjn dedi sende icebilirsin cnm